7 Haziran 2011 Salı

..


çıkışta da ankamall' a gittim ama o kadar kitapla kolum koptu. hadi adettendir diye gittim. zaten biraz fluydum. bu ara bir çanta almam gerek ama bulamadım gene bişi. .çantamın biri koptu, birinin derisi pütür pütür oldu ama alacak bişi bulamıyorum ki. parası da önemli değil. annemden söz aldım ama yok bişi. mango, koton, zara, stra.., pull and bear, bershka, forever new, accessories.. hiç bişi bulamadım. accessories' deki çanta fena değildi ama belki daha sade ve ucuz olsa. yaz geliyor ya çantalar hep ufacık. iyiler hoşlar da içine kitap sığdıramadığım çantayı napiim? bi de kısa geliyor onlar bana. tshirtler gibi güdük hepsi. benim istediğim büyük çantalar plaj çantası kategorisine giriyor. gene takarım sorun değil. mesela stra..' da bir çanta vardı. fena değildi ama onların da ağzında fermuarı falan yok.
gerçi kafamda da bir şekil yok. bez olsa iyi olur ama deri de olabilir, desen çok olmasın ama düz de olmasın, ağır bir şey istemiyorum ama öğrencilik bitiyor uzun vadeli potansiyeli olsun istiyorum.

çantadaki kararsızlığım diğer şeylerde de geçerli. kulaklık alıcam koca electro world' de bulamadım bi kulaklık. dnr' da 1 tane model vardı. içime sinmedi. hiçbir şey almadan döndüm. bi süre bişey almayayım dedim ama alışkanlığa dönüştü.

üşenmezsem bu hafta bi sosyete yapayım diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder