6 Haziran 2011 Pazartesi

bitse de gitse..

finalleri de bitirdik. seçim şarkıları, okul müdürünün bağırtıları ve piskopat güvercine rağmen iyi çalıştım. bizim müdür bari haftasonu rahat bırakır diyordum ama sınav varmış. gene kurtulamadık. bu sefer de bahçedeki velilere bağırıyordu. bak yanında bi okul daha var. o niye öyle değil? bu güvercin de bi acayip sabahları guağğk, guagğğğkk diye bağırıp duruyor. yav çıkıyorum balkona kovalayayım diye ortalıkta da yok. hayret bişi.

birinde baya baya ezberledim gene. vizede aldığım iyi notun gazıyla sıkı çalışayım dedim ama mümkün değil. vizede 70sayfadan sorumluyuz bunda 200 sayfa. bir de onda bazı şeyler sırf tanım. bu sefer detay çok. öldüm ya. haliyle tanım soramıyor. aslında ezberlemek gerek falan diye eleştirilesi ama en azından tanımı yazdığın zaman tam puan alıyorsun. bunda ne kadar yazmak gerektiğini tahmin edemedim. mesela o konuda bi sürü şey biliyorum. şartları, sınırları vs. ama bunları yazsam mı yazmasam mı? hoca görünürde istemememiş ama belli de olmuyor. bir de o kadar yazsam nasıl sıkıştırırdım diyorum ama millet 2. kağıdı almaya başlayınca yıkıldım. gerçi onun da pek etkisi yok. geçen sene 7sayfa doldurup kaldığımı biliyorum. sadece son soruda 3 madde eksik yazmışım. o da benim salaklığım hoca dedi ki sorucam bunu 20puan olacak. otur ezberlesene. aslında baya ezberledim da 2tanesi bana saçma gelmişti. halbuki sana ne. sıraya yazdım, yazdığım yeri bulamadım. koluma yazdım, silinmiş. neyse ya şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki ben elimden geleni yaptım. çok daha zor sorulara hazırlamıştım kendimi. basit sorularda afalladım diyelim. umarım geçerim noolur noolur noolur ya. bu dersten benim yarım kadar bilmeyen arkadaşlarımın güle oynaya geçtiğini biliyorum..
sınavda zaten gıcık asistanı görünce moralim direk dip yaptı. adama uyuz oluyorum. kesinlikle geçememe sebebim bu adam. kesinlikle ayrım yapıyor. nedenini ise hala anlamış değilim. yurtdışına gitti diye seviniyordum. dönmüş demek.

son sınava da çalışmak için 2 günüm vardı. bunun için 2 hafta önce oturdum bi güzel tam 1 hafta çalıştım bu derse. ciddi ciddi sallamadan çalıştım. sonra sınav günü bir baktım ki bunların hepsi gitmiş. yahu bir insan bu kadar balık hafızalı olabilir mi ya hayret bişi. neyse gene çalışayım diyorum 2 günüm var sonuçta. ilk gün çok garipti. sanki biri kafamın içini dumanla doldurmuş. okuyorum tamam, kendimi vermeye çalışıyorum oke. ama arka sayfaya geçtiğimde ön sayfadan hiçbir şey kalmamış oluyor. hayret bişi ya böyle bişi olabilir mi? uykusuz falan değilim. çok kahve içmedim hatta bu ara gayet monoton bir düzenim var. çikolata falan yiyorum faydası yok.gene de okudum falan yani, vay anlamıyorum diye salmadım. 2. gün öğlen 4 gibi bulutlar dağıldı ama zaman kalmadı. neyse sarıldım çalışmaya çok az mola verdim 1 saat yemek, 1 saat de doctor who izledim. south park ve family guy bile izlemedim. dedim ki mezun olmam lazım. büt zaten ihtimal dahilinde değil bu sene. zaten hoca bütte çok zor soruyor. tabi bitmedi. gece 2' ye kadar ders çalıştım ama nasıl uykum var. bir de hergün 12' de yatıp 8' de kalkmaya çok katı uyuyorum ki bir düzen tutturayım. ben ki sabah 6' ya kadar oturan adamım saat 2' de gözümü açamıyorum. neyse dedim sabah erken kalkarım baya da kolayladım gibi. sabah 6' da da kalktım yani aferim bana. genelde bu söz yalan olur. ama masaya kafayı koysam giderim öyle bişi. kendimi kandırıyorum şurayı da bitir yarım saat uyuyalım diye ama yalan oldu uyku. nereye uyuyorsun zor yetiştirdim. sonuçta içime sinen bir çalışma oldu.
en bi sevgili uykumdan 4 saat fedakarlık ettiğim yerden hoca hiç soru sormadı. bence çok önemliydi aslında. klasik sorularından birini biraz değiştirerek yeniye uyarlamamızı isterek sormuş. bir de pek sevdiği bişeyi sormuş. son senelerde de buna taktı. yazdım ama kaynak gösteremedim. şu kaynak işi çok kötü zaten keşke hiç kullanmasak. 1saat bulmaya çalışıyorum ve bulamıyorum. bildiğinizi yazın dese daha rahat edicem. vizede öyle olmuştu çok kızdım ama çok işime yaramıştı. diğer kısım da öyle oldu. zaten birinde kaynak yok. eski baskıda yok, çıktı yasak. yenide de olduğunu bilmiyorum. varsa inan alırım 30tl' ye hiç acımam. aynından 2 tane olacağını, 1 sene sonra hiç işime yaramayacağını bilmeme rağmen umursamam ama piyasada bile yok. neyse ben bildiğimle yazdım. birini de bulamadım. var biliyorum ama bulamadım. zaten zaman zor yetişti. keşke hiç kullanmasak harbiden ya. mesela cevaplarım doğru biliyorum. mesela sınavdan çıkınca acaba şu neydi diye notlara açıp bakacak bişi bulamadım en fazla kaynak neydi diye bakarım. ben elimden geleni yaptım diyebilirim. ama cidden bu kadar çalışmaya mükemmel hissetmem gerektiğini bilmek üzüyor..
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder