16 Haziran 2011 Perşembe

gossip girl&desperate housewifes....

sezon başında başlamıştım ama sonra sıkıldım bıraktım. cnbce' den de takip etmedim bu sefer sınav arası bunu izleyeyim dedim. hem her gün yeni film izlemek kadar kafamı meşgul etmez. o da hemen bitiverdi ama günde 2 bölüm falan izliyorum. 1 hafta dayanmadı. böyle dizi izlemeyi daha çok seviyorum.

bu sezon sanki blair ve serena rolleri değişmiş gibi. özellikle son bölümlerde blair paylaşılamayan kız. dan, prens, chuck. serena da kenarda durup onu kıskanmakla meşgul. zaten blair melek gibi nerdeyse herkese yardım ediyor, kimseyi üzmemeye çalışıyor falan.

sonu da bomba bitti. ben zaten prensi seçsin istiyordum. chuck' dan gına geldi. son bölümde blair' in bir rüyası vardı güler yüzlü prense asık suratlı chuck' a dünüşüyor ya ığğ..

sonra desperateler daha da çabuk bitti.

izleyecek bir şeyler bulmak amacıyla glee' ye sardım. şimdilik fena gitmiyor. şarkı söyleyip duruyorlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder