30 Kasım 2017 Perşembe

kasımda bitenler..

clinique pep-start temizleyici: sevdim, içinde minik tanecikler var.

stradivarius bilyeli parfüm: bu arkadaş uçak mağduru oldu. bir bilgi: böyle metal bilyeli ürünlerle uçağa binmeyin, basınçtan sanırım bütün parfümü çantama dökülmüş.

batiste kuru şampuan: seviyorum bu markayı. sanırım en iyisi bu.

brazilian keratin smooth şampuan: bunu saç kremi ile birlikte kullandım. kokusu hariç beğendim. ama saçımı düzleştirdi mi emin değilim.

skinfood aqua grape toner: kore'den aldıklarımı yavaştan bitirmeye başladım. bu arada skinfood türkiye'ye çoktan gelmiş de benim haberim yokmuş. dün watsons'ta gezerken birkaç ürününü gördüm. ayrıca internetten de satış yapıyorlar galiba.

neyse bu ürün mükemmel kokan bir ürün ama etkili mi bilemiyorum. mucize yaratmadı, tekrar almam gibi geliyor.

loccitane pivione mattifying fluid: loccitane'in bu şakayıklı kremlerinin kokusuna bayılıyorum. yapısı da güzel, hafif dokulu, yağlandırmıyor yüzümü. tek sorun kışın hafif kalabiliyorlar.

loreal elseve mucize yap durulanmayan krem: bu kremi seviyorum. saçım kuruyken de sürüyorum. tekrar alınası bir şey.

etude house moistfull collagen cream: çok hafif yapılı ama nemlendirmesi yeterli geldi. tabi tekrar almamın mümkün olmadığı bir ürün.

elseve mucize kil şampuan: çok az olduğu için pek bir şey anlamadım ama büyük boyu denenebilir sanki. çok kurutmadı saçımı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder