30 Haziran 2015 Salı

haziranda bitenler..

palmer's cocoa butter formula: sevdim, güzeldi. londra'da başka kremim de yoktu iyi geldi. kıvamı nivea, dove vücut losyonları gibi. tekrar almam fiyatına bağlı

isana el kremi: seviyorum bunu. fiyatı da baya uygundu. kesinlikle tercih edilesi.

ogx argan oil& morocco shampoo: çok sevdim. fiyatı bu kadar pahalı olmasa kesin bir şişe daha alırdım.

clear cool sport menthol: bunu sırf mentollüymüş diye aldım ama sonuç hüsran. tam bir erkek şampuanı.

clinique losyon: clinique losyonlar o kadar alkollü ki. büyük boyunu asla almam.

palmolive kahve hazzı duş jeli: fena değildi. kahve kokusu yok, onun yerine shea butter gibi ağır bir koku var. etrafınfaki bu minik granüllerden var içinde. yıkanırken rahatsız etmiyor ama banyoyu kirletiyor böyle. yoğun kıvamlı bir duş jeli. tekrar almam herhalde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder