13 Haziran 2015 Cumartesi

bath and body works alışverişi..

antalya'ya kadar gidip de bath and body works'e uğramamak olmaz. fakat bu sefer daha mantıklı seçimler yaptım.

ufak mumların 2 tanesi 20tl.

brazillian blue waters ve leaves. brazillian blue waters güzel ferah bir koku ama yanınca hiç etkisi yok. leaves ise daha önce alıp bayıldığım bir kokuydu. tekrar aldım.

mum almamazlık edemedim ama 2 sene önce aldıklarım bile daha bitmedi, o yüzden ufaklardan aldım.

 koku aparatı ve koku:20tl.

görevli kız bu kampanyadan bahsetti, sadece  bu koku için geçerli olduğunu söyledi, sonra kasada kampanyanın bitmiş olduğunu fark ettiler ama gene de indirimli fiyattan verdiler.

3 sıvı sabun 29tl. geçenki alıışverişten en memnun kaldığım parça bu sıvı sabunlardı. o yüzden tekrar aldım. fakat o kadar çok çeşit var ki, seçim yapmak imkansız nerdeyse.

sweet cinnamon pumpkin
winter cranberry
fall cranberry harvest aldım.

bunları en iyileri olduğu için değil, koklamaktan bunaldığım için rastgele seçtim.

ufak boy ürünlerin 3'ü 45tl. en kazık olan bunlardı. yani şu ufacık şeylerin tanesi 15tl. saçmalık. gene de aldım. çünkü almazsam pişman olacağımı biliyordum. fiyattan dolayı duş jeli almadım. hem duş jeli o kadar da çok kullandığım bir şey değil, hem de duş jeline 15tl vermek istemedim.

japanese cherry blossom losyon
mad about you mist
midnight pomegrate losyon aldım.


antibakteriyel jel 8tl
kılıfı 25tl.

doğrusu bu kılıf 25tl etmez ama merak ettiğim ürünlerden biriydi. geçen gittiğimde bunlar daha tr'ye gelmemişti ve ben de denemek istiyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder