21 Haziran 2015 Pazar

elvis: the mini series..

https://www.youtube.com/watch?v=4rD9PzSAmWk

jonathan rhys meyers müthiş bir tercih. bir adam her role mi girer yahu. gerçi son dönemleri için biraz zayıf kalmış, elvis daha yapılı. ama bu zaten %10'u falan. ses vs. çok iyi olmuş. adamı en son henry tudor olarak ingilizce konuşurken duymuştum nasıl da geçmiş güneyli aksanına.

elvis'in hayatının büyük bölümünü biliyordum zaten. biraz detayları tamamlamak gibi oldu. zamanın gerisinde kaldığı doğru ama yeniye geçme çabası felaket olmuş. christmas special şarkısı berbattı. elvis'in başka christmas şarkıları da vardı. onlardan birini söyler diyordum halbuki. o dönemden sonraki filmlerin berbat olduğunu da biliyorum. aslında adam zamaında gerçekten iyi yapımlarda olmayı istemiş ama kolay yoldan para kazanmayı tercih etmişler.

lisa marie presley sarışın bir bebekti diye hatırlıyorum, o kapkara bebek ne alaka çözemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder