10 Şubat 2015 Salı

victoria's secret alışverişim..

victoria's secret yaklaşık bir yıl önce next level avm'ye açıldı, biliyorum ama next level'i sevemedim. aynı yerdeki 3. avm oluşundan mı gereksiz buluyorum bilmiyorum ama şu ana kadar sadece 1 kere gittim. onda da yanımda başkaları vardı, yemek yiyip çıktık.

kentpark'ta açıldığını duyunca sevindim. kentpark'ı seviyorum, hatta yanındaki cepa'dan daha çok seviyorum. decatlon bunun en birinci sebeplerinden, harvey nicolson yerine inditex grubu mağazaları gelince daha bir sevdim. neyse.

victoria's secret acayip pahalı bir marka. ama ürünleri güzel. standın birinde 3 ürün 99tl idi. ben de onlardan seçim yaptım. parfümlerin neredeyse hepsi şekerli ve meyve aromalı. aldığımdan beri sıkınıp duruyorum, sevdim. pişman değilim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder