28 Şubat 2015 Cumartesi

şubatta bitenler..

the body shop almond hand and nail cream: bu bademli seriyi seviyorum. kokusu çok güzel ve emilmesi kararında ama bu tüplerden nefret ediyorum. ezilmesin diye bi pamuklara sarmadığım kaldı.

the body shop seaweed clay mask: bu maskeyi ne kadar sevdiğimi unutmuşum. favori 2. maskem diyebilirim. içindeki gerçekten tek kullanımlık bu arada. şaşırttı beni. gene de tester boyutundaki ürünü 34 liraya sattıkları için tekrar almak gelmiyor içimden.

l'occitane hydra vital gel: bu ürünü de sevdim. çok hafif bir yapısı var ama sürünce bir rahatlama yaratıyor. büyük boyunu alabiliirm belki.

clinique clarifying lotion: aşırı alkollü bir şey bu. yoğun da bir kokusu var. yüzüme votka sürer gibi hissettim. verdiği temizlik hissi hoşuma gitse de bu kadar alkol zararlı sanki.

l'occitane revitalizing fresh shampoo: bayıldım bayıldım. verdiği o ferahlık ve temizlik hissi paha biçilemez. yenisini aldım bile.

john frieda frizz-ease thermal protection: bunu en az 5 senedir kullanıyorum, yeni bitti. hatta dibindeki 2 kere daha kullanılırdı da sabrım tükendi. kokusu güzel, hafif yatıştırmasını seviyorum ama ısıdan gerçekten koruyor mu, emin değilim.

the body shop tea tree face mask: bu yosunludan tamamen farklı imiş. yüzümü baya yaktı. maskenin yapısı da farklı içinde yağ olduğunu hissettiriyor. klasik kil maskeleri gibi tamamen kuruma durumu yok.

fena değildi aslında. dönemsel sivilceleri kuruttuğunu hissettim. belki tekrar alınabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder