31 Temmuz 2014 Perşembe

temmuzda bitenler..

clinique all about eyes: sevmedim, pek etkili değildi sanki. gerçi çok da düzenli kullanmadım ama.


balmi: baya güzel bir şeymiş bu. naneli oluşunun ekstra sevdim. kesinlikle tekrar alınacak.



nivea stay clear tonik: herhangi bir beklentim olmadan tonik niyetine almıştım. güzeldi, çok çok etkili bir şey değil. hatta bunu uyguladığım gün nemlendirici sürmüyorum, kendinden kremli gibi çok az ama. tekrar alabilirim de ama artık gül suyuna döndüm, bir süre öyle takılacağım.

isana duş jeli: sevdim, fiyatı aşırı ucuz, performansı gayet iyi. zaten 100ml duş jeline 30küsür lira ödeme kafası bana göre değil. kesinlikle tekrar alınacak.

yves rocher ayak peelingi: işe yaradığını pek düşünmüyorum, doğal ponza taşı parçacıklı lavanta kokulu bir peeling bu. çok öveni de var biliyorum ama 1 şişe kullandım bebek poposu gibi ayaklarım oldu diye iddia edebilecek biri yoktur herhalde.

rimmel bronzaştırıcı sprey: bundan baya memnun kaldım. yazın malum çorap giyilmiyor, biraz bundan sıkıyorum, ohh mis. hem tatile de gidemedim, peynir gibi bacaklarıma da süper oluyor.

bitişi çok ani oldu. bi sabah sıkıyordum, acelem de var. birine sıktım, diğerinde bitti. şaka gibi. kesinlikle tekrar alınacak ama.

neutregena norveç böğürtlenli el kremi: sevdim ben bunu. kokusu çok güzeldi zaten, tekrar alabilirim belki.

neutrogena norveç böğürtlenli ayak kremi: bunu el kreminden daha çok sevdim, nispeten kolay emiliyor, tekrar alınabilitesi var.

dirty works body wash: kokusu ve rengini çok sevdim, ama fiyat olarak bence biraz pahalı. tekrar almazsam sırf bu sebepten olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder