26 Temmuz 2014 Cumartesi

lush türkiye pazarından çekiliyor..

lush' ın türkiye pazarından çekilmesine üzüldüm ama pek de şaşırmadım.

lush'ı ilginç ve doğal ürünleri sebebiyle seviyorum ama tercih etmemek için pek çok nedenim var:

bi kere çok pahalı. tamam taze ürettiğiniz için maliyetler yüksek olabilir ee o zaman gramajı düşürün. çoğu ürün ambalajsız, hatta gramla alınıyor. en az 100gr alma zorunluluğu nedir arkadaşım, gerekirse 5gr alayım deneyeyim, beğenirsem daha çok alırım.

mağazalar tester konusunda acayip değişken. ilk zamanlar gittiğimde istemeden 3-4 tane tester verirlerdir. 1 ay geçmeden tekrar uğrardım. son dönemde o kadar pintilerdi ki, denemek için ufacık bir parça istiyorum, şarıl şarıl mağazada elimde denemeye çalışıyorlar. iyi de arkadaşım o ürün yüz için. elimle yüzümün aynı tepkiyi vereceğini nerden bileyim.

ürünleri ingiltere ve araplardan getirtme olayını ise ayrıca salakça buldum. bi kere bizim ülkemizde kocaman bir "yurtdışından kozmetik alışveriş yasağı" var. bunu bilmeyecek kadar bihaber misin yani. ayrıca taze ürünleri tr online satış mağazasında bile satılmıyordu tee ordan mı yollanacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder