9 Temmuz 2014 Çarşamba

sırt çantam..

fotoğraf işine giriştiğimden beri bir sırt çantası almak aklımda. ortaokuldan beri sırt çantası kullanmadığım için bu fikir bana biraz ters geliyor.
ilk hedefim şu fotoğrafçı çantalarından almaktı, hatta ebay'dan baya araştırdım. 25$' a çantalar var çok iyi, ama kargo da 20$ olunca hiçbir işe yaramıyor. gene de göze almıştım ama sonradan biraz işlevsiz geldi. içinin göz göz oluşu benim işime yaramıyor. sonuçta 2 tane objektifim var ve 18-55'i hiç kullanmıyorum. yanımda taşımak mantıksız.
normal bir çanta alayım dedim. sonradan evde üniversiteden gelme kocaman yazılı bir çantam olduğunu fark ettim.

neyse bugün decatlon' da bunu buldum.

tortop oluşu çok hoşuma gitti. alırım yanıma, çanta lazım olursa açar kullanırım.

fiyatı: 12,90tl. markası quechua. 9 liralık bir model daha vardı ama bunun kumaşı bir tık daha iyi sanki.

aslında decatlon' a her girişte ufkum açılıyor. sporla ilgili her şey var ve gerçekten çok ucuzu da var, çok pahalısı da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder