18 Ağustos 2010 Çarşamba

the number 23..

bu filmi daha önce sinemada izlemiştim ama dvd olarak 5tl' ye görünce alayım dedim.                                    jim carrey' yi böyle psikopat birrolde görmek çok acayip her an o en şapşal ifadesiyle ortalığı kırıp geçirecekmiş gibi. gerçi yakışmış da. kariyeri tamamen bu yönde de gelişebilirmiş.hatta bir ara kendisinde matrix potansiyeli bile gördüm. filmi daha önce izleyip sonunu bildiğim için böyle saçma detaylara dikkat etme fırsatım oldu.                                                             filmi izlerken zırt pırt durduruyorum falan bir keresinde saate bir baktım 23:23. bu filmle ilgili herhalde herkesin böyle bir anısı vardır. bir de isme üşendim ama okul numaramı topladım kafadan. 23 çıkmadı moralim bozuldu:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder