25 Ağustos 2010 Çarşamba

ne istediğimi anlayan kuaför istiyorum..



hayatım boyunca hiçbir zaman bir kuaföre gidip istediğim saçı kestirip çıkamadım. geçen gittim gene saçım çok uzundu nerdeyse belime kadar geliyordu. kısaltmak istemiyorum sadece çok kezban görünüyordu biraz şekil verdireyim dedim. çok da pahalı bir yere gittim belki daha iyi anlar diye. boyunu kısaltmadan biraz kat falan yap,hafif oval bir şekil ver falan dedim. ok dedi oturuyorum böyle baştan hart diye bir karış saç kesti olabilir diyorum belki o kat olacaktır falan böyle kırt kırt kesti kesti baktım kısacık saçla kalakalmışım. sinir oldum yaa. bişey de diyemiyorsun. orda çıngar çıkarsan da o saç eski boyuna dönmeyecek.

şu anda 30 yaş saçımla oturup duruyorum. bir de diyor ki bak böyle topuz falan daha iyi olur oldu bir de döpiyes giyer otururum artık..

şu kuaför olayını kendi kendime halledebilmeyi çok isterdim. oraya kurbanlık koyun gibi oturuyorsun kısmetine ne çıkarsa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder