31 Temmuz 2017 Pazartesi

temmuzda bitenler..

garnier micellar kusursuz makyaj temizleme suyu: çok çok sevemedim. zaten zor bitti.

bioderma hassas ciltler için krem: yapısı bozulmuş veya çok kötü kokan bir krem. kullanamadım.

balea tuchmaske: bunu almanya'da dm marketinden almıştım. sevmedim. mucize yaratmadı.

superdrug asetonsuz oje çıkarıcı: fiyat performans olarak başarılı bir üründü.

foamous köpük parfüm: sevmedim. fikir orjinal evet. köpük şeklinde prafüm yapmak istemişsiniz. ama tutmamış. parfümün kalıcılığı 5dk. internette genellikle krem olarak kullanılabileceği söylenmiş. daha kalıcı koku bırakan kremler var bir kere. yere damladı ve paspasta leke bıraktı, o da saçma. bir de gereksiz pahalıydı. üstelik 1 hafta bile gitmedi. çok bereketsiz.

sephora pivoine kalem parfüm: bayıldım. kokusu çok güzel bir kere ve çantada taşımak için ideal. tekrar alınası.

victoria's secret sheer love body lotion: kokusuna bayıldım. bunun parfün versiyonu varsa kesinlikle almalı.

cream e coconut& keratin şampuan: 5tl olduğu için kullandım ama mucize yaratmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder