30 Kasım 2016 Çarşamba

kasımda bitenler..

estee lauder pure gloss envy: çok sevdim ilk başlarda, muhtemelen içinde baya bir ürün var daha. ama artık aplikatöre gelmiyor. çok uğraşasım da yok. hem açılalı 6 ayı geçti.



l'occitane skin perfector: bunu da sevdim. essence sublime ile arasındaki farkı anlamadım. ikisinin de yapısı ve rengi aynı.

batiste kuru şampuan: bittikçe alınası.

lancome visionnaire: yapısını sevdim aslında. su bazlı gibi gelmişti ama iyi gelmedi. sivilce yaptı resmen. başka bir şeydendir dedim ama kullanmayı kesince sivilceler de kurudu. sanırım cildime ağır geldi.

sephora ruj: son dönemde favorimdi. rengini de çok sevdim. kremsi bir yapısı vardı bu rengin ama galiba her renk aynı değil.

lancome teint idole ultra: sevdim doğrusu. rengi tam oturdu. günün sonuna doğru yağlanma başlıyor ama ilk 3-4 saat mükemmel sonuç. hatta 1-2 övgü dahi aldım.

missha perfect cover bb cream  (no 23): no 23 kışın benim için iyi sanki. fondotenden sonra bb kremleri daha iyi yorumlayabilirim. bu arkadaşlar renk kusuyor. yüzüme şöyle hafifçe bir ellesem bile elim boyanıveriyor. fondoten rengini daha bir içine hapseden yapıda. ve evet günün sonunda bu arkadaş ile de yüzüm yağlanıyor.
olumlu yanı ne dersek spf daha yüksek. kışın çok önemli değil ama yazın sırf bu amaçla kullanıyorum. bir de bakım yapma vs. özelliği.

mad about you body mist: sevmedim. ağır bir kokusu var. kullanmak için baya uğraştım esasında. şişenin 1/3'ünü direnip kullandım ama dayanamadım artık.

bath and body works (japanese cherry blossom) body lotion: kokusuna bayılıyorum bunun. baya da bereketli. tekrar alınabilir. kokusu da baya kalıcı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder