1 Kasım 2016 Salı

ekimde bitenler..

estee lauder: sevmedim. baya baya kurudu içindeki krem. pul pul oldu. gören de 5 senedir kullanıyorum sanır. kapak açılalı 6 ay olmadı halbuki.


bath and body works duj jeli (country chic): bu markanın duş jellerine bayılıyorum zaten. 3tl için kokusu da iyiydi.


marks and spencer roll on: şaşırtıcı şekilde başarılı bulduğum bir ürün oldu.

the body shop yosun gündüz kremi: çok sevdiğim bir krem. stoklar bitti. hazır kış da geldi. başka bir şey deneyeceğim bir süre.

l'occitane amanda vücut kremi: kokusu mükemmeldi. badem özlü zaten kötü olamaz. maalesef ki bir vücut kremi için fazla pahalı.

bioderma: güzeldi. daha önce de kullanmıştım zaten. şişe küçük ama baya bereketliydi. başka bir şeyler deneyip geri döneceğim.

l'occitane essence sublime: pek sevdim. kendisi muhtemelen bir sonraki günlük kremim olacak. fakat tam boyunu  satın almadan önce evdeki numuneleri bitirmem lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder