30 Haziran 2016 Perşembe

haziranda bitenler..

sephora cotton flower el kremi: severek kullandım. kokusunu seviyorum, nemlendirmesi de başarılı.

avene termal su: sevmedim. alma amacım tonik gibi kullanmaktı ama amaca hitap etmedi. muhtemelen yaz sıcağında serinlemek, hafif nemlendirmek için iyidir ama temizlik konusunda çok başarılı değil.

kokucuk ıhlamur kokusu: sevmedim. çok bayık bir koku. hatta şişenin yarısını döktüm, o denli sevmedim.

yves rocher kahveli duş jeli: seviyorum bunun kokusunu. bu serinin bütün duş jellerini seviyoru hatta. tekrar alınacak.

rimmel bronzlaştırıcı krem: çok bereketli bir ürünmüş. 3 sene falan kullandım. spreyden daha pratik buldum kullanımını. sürdükten sonra elimi fırçayla çıkarsam çok rahat çıkıyor. kolay sabitleniyor.

bath and body works sweet pea body mist: sweet pea kokusunu seviyorum ama kalıcı değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder