30 Eylül 2015 Çarşamba

eylülde bitenler..

mask of magnaminty: buna da yazık oldu. aslında son kullanma tarihi 2 ağustos'tu, bol bol kullanmaya çalışıyordum. ama işte tatil falan derken unutmuşum. geldiğimde bu haldeydi. keşke dolaba koysadım, daha yarısı duruyordu.

kullanabildiğim kadarıyla fena değildi, nane ve çikolata karışımı gibi geldi ama mucize yaratmadı. muhtemelen tekrar alamam zaten.

missha dong baek gold şampuan: numune diye verdi bunu kadın ama saçımın yarısına bile yetmedi. haliyle hiçbir şey anlamadım.

bath and body works sweet cinnamon pumpkin: kokusu mükemmel değildi. hep aynı şey oluyor bbw'da. kokudan kafam karışıyor.

bbw leaves mum: bu leaves sanırım en sevdiğim koku. tarçınlı hoş bir aroması var. ne kadar uzun süre yansa da baymıyor.

missha super aqua refreshing cleansing foam: o paketin içinde köpük nasıl ola ki diye düşünüyordum ama gerçekten köpük. fena değildi. çok çok kurutmadan güzel köpürten bir yapısı var. büyük boyunun fiyatı makulse denenebilir.

batiste kuru şampuan: ben bunu baya seviyorum. ilk sıkıldığında çok beyaz oluyor ama sonra geçiyor. tekrar alabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder