7 Kasım 2014 Cuma

mango alışverişim..

mango' da haftasonuna özel tüm ürünlerde %30 indirim vardı. öyle indirir gibi değil, gerçekten kasada çat diye düştü fiyatlar. uzun süredir de hiçbir şey almıyorum. hoş hala kredi kartımın limiti dolu, nasıl oldu ben de anlamadım ama alışveriş yaptım bu kez dayanamadım.

ne zamandır istediğim az yırtıklı kot. bunu zara indirimde görmüştüm 75 civarı bir fiyatı vardı ama bizimki seni şişman gösterdi dediği için alamamıştım. kısmet bu güneymiş.

çok bol değil, baya üstüme oturuyor, tek kötü yanı biraz kısa. bunların genel özelliği bu maalesef. biraz da düşük bel ama likralı, o yüzden çok sorun olmaz diye umuyorum. bir de askısı var. baya şirin bişe ama kullanır mıyım bilmiyorum.

etiket fiyatı: 129,99tl idi. indirimle 90,99tl' ye aldım.

şaka maka etek işini baya sevdim ben. niyeyse pantolondan daha rahat geliyor bana. hani nerdeyse hafta sonu falan da giyeceğim. gene etek bakıyordum. 4. siyah eteği de almamak için bu sefer gri aldım.

baya sevdim ama . likralı bir kumaşı var. 2 günde şalvara dönmez umarım, çok rahat duruyor. hatta biraz penye gibi.

eriket fiyatı 94,99tl idi. indirimle 66,49' a geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder