30 Kasım 2014 Pazar

kasımda bitenler..

yves rocher duş jeli: bunu o kadar sevdim ki, kullanmaya kıyamadım resmen. hatta en çok sabahları duş alırken sevdim. tekrar alıcam evet.


rosense nemlendirici yüz kremi:  çok ilginç bir yapısı var. çok yoğun bir el kremi gibi ama tamamen yağsız. yüzümde kaymıyor bile. kokusu da meyveli kek gibi. büyük boyunu alabilirim aslında.




l'occitane el kremi (şakayık): bu kremi çok sevdim, hrm yapısı güzel çabuk emiliyor, hem de kokusu güzel ferah bir çiçek kokusu. tekrar alabilirim ama fiyatı aşırı pahalı.

bath and body works fresh picked el sabunu (first bloom): bunu kullanmaya kıyamadım resmen, nasıl güzel bir koku, yapısı da güzel. bu bbw ankara piyasasına niye girmiyor ki?

the body works honeymania body butter: bu şu ana kadar kullandığım en iyi kokan şey olabilir. kesinlikle tekrar alınacak.

syoss şampuan: sevmedim. hayatımda ilk defa bir şampuan saçımda kepek yaptı. bununla saçımı yıkadıktan sonra saç diplerim deli gibi kaşınıyor. kesinlikle tekrar alınmayacak.

isana q10 vücut losyonu: işte bu da en mükemmel ürün. son damlasına kadar kullandım. işini yapıyor, nemlendiriyor ve hızlı emiliyor. fiyatı da muadillerine göre çok uygundu. temel bakım ürünlerinde rossmann markalarına daha fazla yer verilesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder