19 Haziran 2014 Perşembe

yurtdışından alışveriş..

an itibariyle yurtdışından ilk alışverişimi yapmış bulunuyorum. aslında ne zamandır istediğim bir şeydi. şu fotoğraf işine girişince elzem oldu.

deneme mahiyetine ufak ve ucuz bir ürün aldım. alışverişimi ebay'dan yaptım. basçek sitesinde bu konuda bir yazı var. gerçekten çok faydası oldu.
hot shoe spirit level cover protector denen, bizde su terazisi olarak geçen bir alet. aslında bunun 2-3 boyutlu olanları vardı ama benim ihtiyacım su terazisi değil flaş yuvasını kapatacak bir parça olduğundan bu tek aşamalı arkadaşı tercih ettim. alışverişi 1 haziranda yaptım. 19 haziranda elime ulaştı. tahmin edilen varış süresi 17haziran-7temmuz idi. o yüzden ideal bence.

kargo takibi veya sigorta yaptırmadım. kargo takibi 3$, aldığım ürün 1$ iken saçma olur diye düşündüm.

fiyatı 2,08tl idi. burda aynı ürün türk sitelerinde en ucuzu 20tl. üstelik her yerde bulmak mümkün değil. sanırım tek sorun ürünü 5$ olarak fiyatlandırmış olmaları. o kadarcık da olur artık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder