30 Haziran 2014 Pazartesi

haziranda bitenler..

the body shop el temizleme jeli (mandalinli): bu jel olayına tamamen işlevsel bakıyorum. özellikle metrodan inince hemen böyle temizleyecek bir şeyler gerekiyor bence. bunun kokusu çok çok iyi değil. ama piyasada fazla alternatif yok. o yüzden tekrar alabilirim.

the body shop deep sleep sprey: yastığa yorgana sıkınca daha iyi bir uyku vaad eden sprey. bence işe yaramıyor. uykuda hiçbir etkisi yok, kokusu da kötü bence. tekrar alınmayacak.

nivea dudak kremi: klasik dudak kremi işte. bittikçe alınası. gripken burnuma da sürüyorum bundan. sildikçe kurur ya hani. yüz kremleri fayda etmiyor ona. sadece bepanten ve nivea.

bath and body works body mist (sweet pea): güzel bir kokuydu, şekerlice ama hafif bir koku. tekrar bulsam alabilirim.

yves rocher papatyalı el kremi: sevmedim. bayık bir kokusu var. yapı olarak fena değil ama ben çabuk bitsin diye vücut kremi olarak kullandım. kampanyadan yararlanabilmek için almıştım zaten, muhtemelen tekrar almam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder