29 Nisan 2014 Salı

kitap alışverişi..

gene idefix' ten yapılan bir alışveriş ve gene mutlu son. 3 gün oldu niye hala gelmedi diyordum ki eve gelince paketi gördüm. aldıklarıma gelirsem:
paranın cinleri: 6,75tl



metis yayınlarından alışveriş yaptığım için bu defter hediye geldi. kendisi 3,55tl olduğunu iddia ediyor. güzel sempatik bir şey. içinde ilkel çizgi film çizimi var.



bunun tiyatrosunu izlemiştim geçenlerde. çok güzeldi, kitabında çok övüldüğünü duydum, okumak istedim. fiyatı: 8,45tl.

bu arada can yayınları klasik sade tasarımından vazgeçmiş, doğrusu biraz üzüldüm, markayla özdeşleşmiş bir tasarımdı benim için.



ankara..ankara..bir başkantin doğuşu: 18tl. bir ankaralı olarak bu kitabı çok merak ediyorum.



dijital fotoğrafçının el kitabı: 16,25tl. benim için olmazsa olmaz bir kitap. geç bile kaldım.

cumhuriyet tarihi soyadı hikayeleri: 11,70tl.

bunu da gazetede görmüştüm. merak ettiğim bir kitap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder