30 Nisan 2014 Çarşamba

nisanda bitenler..

yves rocher kayısılı peeling: efsane bir ürün zaten. en kısa zamanda tekrar alıcam. bence tek sorun tüpün içindeki ürünü dışarı çıkarmak. en son pes ettim, kabını kesip içindekini bir kavanoza boşalttım.

how to look the best at everthing seti içindeki pudrayı da bitirdim. güzeldi bence. bu sette kapatıcılar hariç her parçayı severek kullandım. tekrar alınabilir elbette.

sexy mama: bu ay pudra bitirme ayım oldu. bu arkadaşı çok sevdim. normal bir pudradan daha küçük ve aynalı olduğu için çantada taşımak için idealdi. kesinlikle tekrar alınacak ama evde 2 pudra daha var. önce onları bitirmeli.


yves rocher rose fraîse parfüm: sevmedim. gülün kendi kokusu biraz ağırdır ya hani. bu da böyle. biraz bayıcı. muhtemelen tekrar almam.
bbw fresh picked apple blossoms el sabunu: her zamanki gibi bayıldığım bir ürün. keşke tekrar alabilsem.

bbw garden freesia mum: bu da kavonozdayken müthiş kokan ama yanınca değişen kokulardan, muhtemelen tekrar almam.

bbw apple blossom citrus body scrub: fena değildi, köpürmesi falan iyi, kokusu ne iyi ne kötü. bunu 5liraya almıştım tekrar o fiyata görsem alabilirim.

tbs seaweed krem: bundan en az 5 tane bitirdim, yenisini açtım bile.

batiste kuru şampuan: sevdim ben bu elemanı. vaad ettiği temiz görüntüyü veriyor. kesinlikle tekrar alınabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder