31 Mart 2014 Pazartesi

sephora duş jelleri..

sizler için hepsini denedim, yorumluyorum:


monoì: böyle bir bitkiyi hayatımda ilk defa duydum. google amca saç bakımı ile ilgili bir tür çiçek olduğunu iddia etti. kokusu güzel değil zaten, tekrar almam.

fleur d'oranger: çok yapay bir kokusu var, sevmedim.

fraise: çilek kokusunda zaten doğal olabilen duş jeli ile henüz tanışmadım. bu da fiyasyo. çok yapay bir koku.

mangue: sephora duş jelleri içinde en başarılısı. normalde ben mango kokusuna bayılırım ondan dolayı da olabilir. ama gerçek mango kokusuyla da alakası yok.

thé vert: yeşil çaylı güya. ama limon kolonyasına daha çok benzettim niyeyse.

vanille: bu da aynı. sephora duş jellerinin hepsi koku olarak birbirine yakın sanki.

caramel: karameli zaten günlük hayatta da sevmem, bu kokudan da nefret ettim, ağır bişey. şekerli sütlü gibi. kesinlikle tekrar almam.

pivoine: bu gene en alınabilitesi olan ürün sanırım.

myrtille: yabanmersini kokusunu andırıyor doğru. ama sephora duş jellerinin hiçbirinde doğal koku yok, hepsi birbirine benziyor ve yapay kokuyor.


fleur de coton:  bu da açık ara favorilerinden. birincilikte pivione ile yarışır.

verveine citron: bunu da 2. seçebiliriz sanırım. doğal bir koku değil ama hani limonlu bulaşık deterjanlarının bir kokusu vardır ya, onun gibi. şansa bakın ki benim sevdiğim bir koku.

lagon: daha önce de denemiştim zaten. msakülen bir koku. hatta bu seri içindeki tek maskülen koku olabilir.

coco: yukarıdaki gibi klasik kokulardan, bir orjinalitesi yok. bu da nostarjik oldu resim. photoshopla oynarken bozdum, yedeği de yoktu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder