22 Mart 2014 Cumartesi

h&m alışverişi..

bugün kendimi ankamall' a attım. haftasonları burayı gezmekten nefret ediyorum ama haftaiçi aklıma gelmiyor bu işler.

neyse ne zamandır ceket almak istiyordum. aslında amacım siyah ceket almaktı. kısmet lacivertmiş. arkadaş sadece 50tl. rahat bi de. baharda ceket daha çok giyilir diye düşünüyorum. havalar biraz daha ısınsın sırtıma atar çıkarım.

dar paça siyah pantolon bulmak gerçekten çok zor iş. ya tayt gibi oluyor ya da boru gibi. bu tam arada. hem de 42 beden, buna rağmen bol gibi. 40' ı da denemeyi isterdim ama kabin sırası çok uzundu. çıkıp tekrar girmeye inanılmaz üşendim. belki haftaiçi gidip değiştirebilirim. fiyatı: 49,95tl.

kabin olayı da ayrı bir sorun. 3 tane kız. 3' ü de birer kabine girmiş. sürekli dışarı çıkıp birbirlerine bakıyor ve eleştiriyorlar. bu iş en az 15dk sürdü. bi tanesi görüş mesafemdeydi ve 15 dk boyunca üstündekilerin değiştiğini hiç görmedim. neyin kafası bu anlamıyorum.
çorap: 19,95tl. çizme giymeyi seviyorum ama itiraf etmeliyim ki çizmem çok dandik. en basit bir bottan daha çok üşütüyor. içine giyeyim diye aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder