31 Ağustos 2019 Cumartesi

ağustosta bitenler..

tonymoly vita 12 krem: nemlendirmesi fena değil. k-beauty kremleri başarılı buluyorum.


















tony moly vital vita12 synergy serum: kremle serum arasında bir fark göremedim. ama bu serinin kokusunu ve yapısını sevdim doğrusu.


watsons gül suyu: doğrusu baya memnun kaldım. fiyat/performans dengesi çok iyi. tekrar alınabilir.

lirikos yüz temizleyici: bu kore hatırasıydı ama yapısını sevmedim. maske kıvamında ama günlük temizleyici. günlük kullanmak için yoğun çünkü sabah yüzümü bundan arındırmak için baya çabalamam gerekiyordu.

roc güneş kremi: sevdim aslında kıvamı sebamed'den daha güzel. alınabilir tekrar.

snp fresh vita c maske: bu maskeler işe yarıyor mu bilmiyorum ama seviyorum kullanmayı.

tony moly dudak kremi: çok sevdim aslında bunu. hem kutusu çok şirin, hafif bir renk veriyor ve nemlendirmesi güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder