31 Mayıs 2019 Cuma

mayısta bitenler..

batiste kuru şampuan: favorim. en kısa zamanda yenisi alınacak.

watsons aseton: asetondan mucize beklememek lazım. hepsi aynı işi yapıyor. en ucuzu en iyisi.

collagen göz bandı: bu göz maskeleri konusunda kafam biraz karışık. şimdi dünyada ünlüler falan kullanıyor tamam. ama bu şeyler tek kullanımlık. mesela tony moly olanından alsan etkisini mucize şekilde hissediyorsun ama 30küsür. sürdürülebilir değil.

çin'den bu arkadaşı söyledim ama öyle aman aman bi etki hissetmedim. zaten arkadaki yazıların ingilizcesinin aşırı bozuk olmasından da çok şüphelendim.

daha iyi bir şey söyledim ama o da gümrükte takıldı. şanssızlık işte.

sephora freezing mask: serinletici etkisi müthiş. kesinlikle yazın kullanmalık.

pure beauty cc krem: sevdim aslında çok pratik ve kullanışlı. tüpte satılanlardan bi tık daha pahalı. tüpte alıp bunun içine doldurunca da gayet kullanılabiliyor. içindeki madde sünger olduğu için uzun süre kullanmak bakteri üretir mi ki diyip atıyorum ama tekrar alınabilir.

garnier botanik temizleyici: gülsuyuna muadil olsun diye almıştım ama ne de olsa kimyasal. ten makyajını güzel çıkarıyor. gözde denemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder