31 Ocak 2017 Salı

ocakta bitenler..

bioderma sensibio anti-redness care: pek işe yaradı mı emin olamadım. ama yoğun yapılı bir krem.

victorias secret (mango temptation): sevmedim. şekerli kokuları bir heves alıyorum ama taşıyamıyorum.

clinique pep-start hydro blur nemlendirici: vazelin gibi bir yapısı var. değişik geldi.

clinique chubby stick (plumbed up pink): son dönemde çantaya attım, güzel bir dudak kremi oldu. eskiden nemlendirmesini beğenmezdim ama mat rujların aşırı kuru yapısına kıyasla ilaç gibi.

loccitane repairing shampoo: bunların 3 paketi saçıma zar zor yetiyor haliyle uzun süreli kullanımın sonuçları hakkında hiçbir fikrim yok. yıkarken derinlemesine temizlik hissettim ama çok kuruttu saçımı.
gene de fiyatı düşünülünce benim için tam boyu alınacak bir ürün değil. bunun yerine kuaförün dediği şampuanı alırım daha iyi. en azından adamın ısrarından kurtulurum.



the body shop tea trea oil: bu yanlışlıkla bitti. şişenin %20'si duruyordu. şampuana biraz ekleyeyim dedim ama su gibiymiş, doluverdi. şampuan şişesinden çıkarmak da imkansız olduğundan veda ediyoruz.

the body shop honeymania el kremi: bu seriye bayılıyorum kokusu mükemmel.kıvamını da sevdim, çok yoğun değil ama nemlendirmesi iyi, yaz kış kullanırım. eğer ömrüm boyunca tek el kremine sadık kalacaksam bunu seçiyorum.

clinique pep start hydrorus moisturizer: spf 20 oluşunu sevdim. hatta bazı günler buna güvenip bb kremsiz çıktım. yapısı normal krem gibi. kış olduğundan çok etkilemedi ama yazın ağır gelebilir.

gliss million gloss crstal oil: parlaklık olarak iç etkisini görmedim. fönden önce vs kullandım. saçı yumuşatması güzel.

sophie orhid&jasmine katı sabun: katı sabun olayı değişik ama sanırım klasik formdaki kremleri tercih ederim. bir de içindek, fasülye tanelerinin akibetini çözemedim.

avene mousse cleansing foam: sevdim aslında bunu. hafif acıbadem kokulu, yumuşak bir ürün. köpük formda olmasına rağmen baya da bereketliydi.

clinique superbalanced silk makeup (08 silk canvas mf-n): sevdim. rengini de, kapatıcılığını da, sarı alt tonlu oluşunu da sevdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder