31 Ağustos 2016 Çarşamba

ağustosta bitenler..

pembe tılsım sabun: bu sabunların en ucuzu da en pahalısı da aynı gibi geliyor bana.

organax okaliptüs ve naneli şampuan. sevmedim. naneden çok okaliptüs gibi kokuyor. yanlış zamanda kullandım galiba çünkü saçımı çok kuruttu.

yukarıdaki saçımı çok kurutunca şişenin yarısında kırılma karşıtı keratin yağlı bunu aldım. saçımı kurutmadı evet ama derinlemesine bir temizlik de vermedi. hayatımda ilk kez kepek sorunum oldu sayesinde.

kenzo edp: efsane parfümüm. bir yedek daha var. onun için bitsin diye biraz acele etmiş olabilirim.

kitoka saç bakım yağı: sevdim aslında bunu. son dönemde saç uçlarım çok kuru ve sürekli bir şeyler sürme ihtiyacı hissediyorum. ama tekrar alır mıyım emin değilim.

altapharma aynısefa özlü krem: sevdim aslında. pek bereketliydi. çok yoğun yapısı var ama şaşırtıcı şekilde çabuk emiliyordu. komik bir fiyata almıştım. evdeki krem stoku biterse düşünülesi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder