31 Temmuz 2016 Pazar

temmuzda bitenler..

sephora rio duş jeli: indirimden almıştım. değişik tasarımlı kabı dışında sıradan bir duş jeli idi.

sebamed bebekler için güneş kremi: çok çok yoğun bir krem idi. gene de bronzlaştım evet. bundan sonra gene 50 faktör yetişkinler için losyona geçtim ve bariz şekilde o gün kızardığımı hissettim. bu açıdan güzel ama dağıtması çok zor, beyaz ve parlak bir tabaka kalıyor. bu modeli tekrar almam.

50spf sun stick: bunu marks and spencer'dan almıştım. pratik bir fikir gibi ama çok kullanışsız. stik çok yoğun yapılı ve ciltte dağıtması kolay değil. hele sudan çıktıktan sonra hafif nemliyken kaymıyor bile.

watsons whitening cleansing foam: sevdim aslında bunu. beyazlattığını sanmıyorum ama.

loccitane roses and reines peeling: bunu duş jeli niyetine kullandığım doğrudur. sevmedim pek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder