22 Mart 2016 Salı

kokucuk..

baya popülermiş bi ara. nasıl kaçırdım hayret.

bir şişe tam boy hanımeli aldım. 12,50tl

biraz bayık bir koku. aslında gerçekten hanımeli gibi kokuyor bu bir gerçek ama hanımeli bayık bir koku.

kokuyu baya çok sıktım buna rağmen bütün odayı dolduran bir kokuya dönüşmedi üzerimde, yaklaşınca hissediyorum baya da kalıcı ama hep o hafiflikte.

bir de numune seti aldım. 19,50tl. büyük boy aldığım için 2 hediye kazanmışım. 12 numune geldi. siparişi verdikten sonra mail atıp istediğin kokuları belirtmen gerekiyormuş. aradıklarında çikolata, kahve ve çiçek kokuları olsun dedim. balı unutmuşum. pazartesi konuştuk telefonda, salı kargo geldi. gerçekten başarılı. en iyi kargo hızlı gelen kargo.

gelen ürünler oldukça iyi paketlenmiş. bu dıştan görünüşü, içinde her ürün ayrıca paketlenmişti.



gül: bayık bir gül kokusu. gül suyu gibi. gül aromalı kokular 2 türlü oluyor zaten. eğer bu bayıklıktan kurtulabilirse ideal oluyor.

menekşe: sevmedim. doğal olmayan bir koku gibi.

mimoza: daha otsu bir koku. aslında sevdim hafif çünkü. hanımelinin bayık olmayan hali gibi. gerçek hayatta hiç mimoza görmedim galiba.

zambak: çok klasik. akasya gibi. kokular birbirine çok benziyor esasında.

sümbül: biraz ağır buldum bunu. sabah sıkıp çıktım dışarı, kaldıramadım. az sıkmak gerekiyor sanırım. ama ucuz kokuya dönüşmedi sonunda. o güzel.

nergis

kahve: yeni çekilmiş kahve kokusu değil bu, kahveli misbon kokusu.

leylak: bu kokuyu çok sevdim. birebir ağaçtaki çiçeğin kokusu  gibi. tekrar alınası.

yasemin: normalde yasemin ağır bir kokudur ben bunu yaseminden çok akasyaya benzettim.

sütlü çikolata: bunu sevmedim. zaten çikolatayı parfüm olarak sevmeyeceğimi tahmin ediyordum.

lavanta: lavanta klasik lavanta. hani lavanta keseleri olur ya çamaşırların arasına kokan, onlar gibi. parfüm olarak ilk tercihim olmazdı.

beyaz bahçe: bayık bir koku. arada johnsons baby soft kolonyaya benziyor ama onu da çok sevmem açıkçası. bana yakışmıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder