29 Şubat 2016 Pazartesi

şubatta bitenler..

chi argan yağlı şampuan: sevmedim. güya argan yağlı. baya baya saçımı kuruttu.

urban naturals intense&keratin saç kremi: bunu sırf küçk olduğu için seyahat boyu olarak almıştım. mucize yaratmadı.

the body shop seaweed matifying day cream: evde bir yedek daha var. ufaktan sıkılmaya başladım.

roses body scrub: ben bunu daha çok duş jeli gibi kullandım. kokusu çok güzel ama kalıcı değil. zaten hangisi kalıcı ki?

nash argan saç maskesi: sevmedim. bi kere kokusu ağır, saçta bekletmek bana göre bir iş değil kesinlikle, ortalama bir saç kremi kadar bile performans gösterdiğinden şüpheliyim.

pure beauty cc cream:bu krem kışın mükemmel oluyor. cilt tonum açılınca birebir uyum sağlayıp çok sağlıklı bir parlaklık veriyor. ama yazın çok açık kalıyor.
yeni şişeyi aldım bile ama açmak için yaz sonunu bekleyebilirim.

the body shop honeymania duş jeli: honeymania aşık olduğum bir koku, duş jelinin kokusu da oldukça kalıcı. banyodan sonra bile uzun süre hissediliyor. tekrar alınası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder