12 Ocak 2016 Salı

body shop alışverişim..

uzun süredir body shop'tan alışveriş yapmıyordum.

aslında gene bir krem falan alıp çıkardım ama takıldım nedense.

bu kit aklımı çelen ilk şey oldu. düşününce çok hesaplı geldi.

tırnak kiti: 19,90tl

orta halli bir cımbız bile 6-7lira, keza makas, tırnak makası vs. de öyle. ee bu daha ucuz gibi. hem de valize atmalık böyle bişey arıyordum.

daha ucuza da bulurdum muhtemelen ama bunun rengini de sevdim..

honeymania set: 34,90tl

aslında sadece bir el kremi alacaktım. tanesi 14,90 idi. bunu gördüm. honeymania zaten body shop'un herhalde en sevdim serisi.kokusu müthiş. el kremi-body butter ikilisi zaten alınası. aynı fiyata duş jeli ve lif hediye gibi oldu.

spa fit toning contentrate: 29,90tl

bunu almasam da olurdu. ama işte fit falan dedi ya o. orda gitti benim kafa. yazın kullanırım muhtemelen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder