13 Aralık 2015 Pazar

aralık vanilya kutu..

sonunda dayanamadım 3 aylık üye oldum. evet 99tl ederinde ürün gelmeyecek bu 3 ayda ama merak kediyi bitirdi.

parayı ödedikten sonra gelen mailde ilk kutunun ekim ayı kutusu olacağı iddası vardı neyse buna da şükür.

ilk kutu bu şekilde. ilk açtığımda bi heyecan vardı doğrusu.

yukarıdaki resimde görünen keçeden kalk ve bu şeker süs mahiyetinde geldi.

ilk ürünümüz bu numunelik saç kremi. sevmedim, mucize beklemiyordum zaten.

ikinci ürünümüz dünyanın en gereksiz zımbırtısı. eyeliner çekmeye yardımcı olma iddasındaki plastik şekiller. son 5 yıldır bu konuda sıkıntı yaşamadığım için değersiz bir parça.

nashi markasına ait saç maskesi en merak ettiğim ürün oldu. saç uçlarım biraz daha kuruduğunda kullanmayı düşünüyorum.

misa marka oje tam boy. ama renk biraz tuhaf. ya hiç açmadan birine hediye edeyim kalabalığı kalksın ya da deneyeyim sürülür belki modundayım.

lcn marka oje kurutucu yağ. bu oje kurutucu yağları biraz saçma buluyorum doğrusu. yukarıdakiyle birleştirip birilerine hediye etme potansiyelim yüksek.

pembe tılsım marka zeytin yağlı sabun kutunun son ürünü. yazın izmir'de tanesi 1 liraya satılan sabunu böyle allayıp pullayıp paketleyip üründen saymaları da şahane olmuş.

baya boş bi kutuydu. içerisindeki ürünler toplasan 20lira bile etmez ki bir ay 33tl ederinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder