30 Kasım 2015 Pazartesi

kasımda bitenler..

gliss million gloss şampuan: bu şampuan tam olarak yaz  için yaratılmış. daha yıkarken yağlı bir his bırakıyor. yazın deniz ve tuzlu su nedeniyle saçımı her gün yıkamak zorunda olduğum günlerde suçluluk duygumu azalttı. normal zamanda kullanmak için fazla yağlı.

estée lauder clear difference nemlendirici: su bazlı ama nispeten yoğun bir nemlendirici. body shop seaweed'den daha yoğun. denenebilir ama hala favorim l'occitane.

the body shop glazed apple duş jeli: bu serinin kokusuna bayılıyorum. indirim döneminde çok zor bulmuştum zaten. bu sene çıkarsa kaçırmamak lazım.



estée lauder clear diffrerence bb cream: sevdim. son damlasına kadar severek kullandım. kapatıcılığı çok az. bunun faydası yazın bronzken de kışın rengim açıldığında da kullanabildim. çok yoğun olmadığı için kalıp gibi kalmadı da yüzümde. benim için bb kremden çok renklendiricili güneş kremi gibiydi.

tek sorunu kutuyu dik tutunca renk veren maddesinin krem formundan ayrılıp akması oldu. neden bilmiyorum.

fraternicus ıhlamur kolonyası: sevdim. çiçeksi ve hafif. yazın baya kullandım. tekrar alınabilir.

yves rocher göz makyajı temizleyici: sevmedim. maskarayı tam olarak çıkarmıyor. üstelik çok yağlı.bunu kullandıktan sonra tekrar gözümü yıkamam gerekiyor yani anlamsız. tekrar alınmayacak.

midnight body lotion: kokusu biraz ağır geldi. bunu tekrar almam.

toni&guy kuru şampuan: bunu çok da sevmedim. sıktığımda hiç beyazlık bırakmayışı güzel ama yağlı görüntüyü tam da iyileştirmiyor gibi hissediyorum. daha ucuz muadilleri varken tekrar almam.

selective protek saç şekillendirici: bu da kuaförün sattığı saçma ürünlerden. baya da büyüktü. bitirene kadar öldüm.

john frieda frizz ease düzleştirici sıvı: bu ürünün iddiası saçın 3 gün düz kalmasını sağlaması. ama öyle sıkayım düzleşsin yok. bunu sıkıp, saçı tarayıp, kurutmak sonra da düzleştirmek istiyor. ben bu kadar işlemi yapsam saçım zaten düz olur ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder