29 Ağustos 2015 Cumartesi

missha alışverişim..

bu bb krem olayını çıkaran veya meşhur eden marka missha. yurtdışından kozmetik alışverişi çok dolambaçlı olduğu için bulaşmıyordum. baktım ayağıma kadar gelmiş, ankamall'da mağaza açmış. deneyeyim dedim.

bi sürü çeşidi varmış. bunu beklemiyordum, araştırmadan gittim. ben göze tanıdık gelen, çalışanın da tavsiye ettiği ürünü aldım.

fiyatı:69,90tl

aslında 2 ton arasında kaldım. o yüzden ikisi için de tester verdi kadın. 23 ve 27 numaralar. aldığım ürün ideal gibi. ilk kullanım olarak yorumum fondöten gibi gayet kapatıcı bir ürün olduğu yönünde.

bunun dışında şampuan verdi, bence o kadar ürün tek seferde ancak saçımın yarısını yıkar ama deneyeceğiz bakalım.

bir de yüz temizleme köpüğü verdi. onu da bir ara yorumlarım.

bir de maske aldım. kadın maske satmak için baya uğraştı. bari bu tek kullanımlıklardan alayım dedim. en azından ucuz. fiyatı: 7,90tl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder