31 Ekim 2014 Cuma

ekimde bitenler..

rdl young eyeshadow base: bu güzel bişeydi aslında. hatta far olarak da kullanılabilecek hafif sedefli bir yapısı vardı.
ben pek kullanamadım. geçen de baktım kurumuş biraz, pul pul kalıyor. vedalaştık. muhtemelen bir daha almam.

dirty works body scrub: fena değildi, köpürmesi güzel, kokusu eh işte. içinde minik parçacıklar var ama daha çok duş jeli gibiydi. sanırım tekrar almam.

vichy aqualia thermal: biraz yoğun bir krem bu. o yüzden cildim neme ihtiyaç duydukça kullandım. sevdim aslında, tekrar alabilirim de.



eyüp sabri tuncer kadın teni kolonyası: değişik bir üründü. ben bayıldım ama çevredekiler kötü buldu. o yüzden tekrar alamayacağım. gül ağırlıklı bir koku ama gülsuyu gibi de değil tam. değişik ilginç bir koku.

lady speed stick: klasik bir şey. aslında pek memnun değilim çünkü siyahlarda çok fena iz yapıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder