31 Mayıs 2014 Cumartesi

mayısta bitenler..

bioder serum: işe yaradı mı bilmiyorum. zaten şişenin yarısı yanlışlıkla döküldü, heba oldu. ayda 3 kere kullandım. 4-5 ay kullandım. tekrar alabilirim de.

rival de loop makyaj temizleme mendili: klasik, kaç tane bitirdim bilmiyorum, daha ucuzunu bulana kadar favorim.

faa roll-on deodorant: bunu ilk defa almıştım ama sevmedim. baya etkisiz bir şey. tekrar almam.


dirty works body butter. sevdim aslında. hafif köpük yapıda gibi, tek sorunu tüpten çıkarmak. daha hijyenik olduğunun farkındayım ama kremde kavanoz ya da pompalı falan birşeyler bana çok daha pratik geliyor.
dalin kids kolay tarama spreyi: şimdiki şampuanımdan önce saçlarım baya dolaşırdı, düğüm düğüm saçı açmak için bu arkadaş gerçekten ideal. çok hafif kremli bir tür losyon. kokusu da güzeldi. iddia ettiği gibi sorunu çözüyor. bu sorunla tekrar karşılaşırsam alabilirim de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder