21 Aralık 2013 Cumartesi

mango alışverişim..

mango %50 indirime girmiş. işten erken çıktığım gün uğradım. bu sene mango' yu seviyorum. ihtiyacım olan şeyleri gayet de ucuza bulmamı sağladı hep. gene öyle oldu. mantıklı bir alışveriş yaptım:

gömlek:24,99tl. işe başladığımdan beri beyaz gömleğin ne kadar önemli bir parça olduğunu anlamaya başladım. tek başına giyilebiliyor bi kere, ceketle falan zaten iyi oluyor, mesela spor bir kazağın falan da içine giyince durumu kurtaran bir yapısı var.

bu sefer yakasız aldım. yaka işini pek sevmiyorum aslında, bi kere piyasadaki gömleklerin %90' ının yakaları yumuş yumuş. akşama kadar sürekli düzeltip duruyorum, biri bi tarafa, biri öbür tarafa gidiyor sürekli.

siyah pantalon: 34,99tl. kabul edelim çizmeyle en iyi giden şey skinny pantolonlar. iş yerinde kot giymek uygun olmasa da kumaş pantolonlar çizme içinde çok kötü duruyor.

sezon başında 50küsüre mango' dan bir pantolon almıştım. çok severek giyiyorum ama dizleri sündü, kötü duruyor, yenilemek şart oldu, o arkadaşı başka mecralarda değerlendireceğiz artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder